Magáról az autóról annyit kell tudni, hogy 2literes 8szelepes turbó elől hosszába építve ami az elsőkerekeket hajtja, de opcionálisan rendelhető volt a Quadra Turbo is ami összkerekes volt.
Teljesítménye 175lóerő és 270Nm ami valljuk be 1987-ben nem semmi teljesítmény volt és kevés konkurense tudta ezeket az értékeket. Gyorsulása 7,5 másodperc 0-ról 100-ra és 227km/h volt papírforma szerinti végsebessége.
Lássuk a modellt.
Szépen kidolgozott sportos , de visszafogott lökhárító, benne a 80-as 90-es évek francia piacos autóira jellemző sárga ködlámpa. Továbbá az OttO odafigyelt a korhű francia rendszámra így szerintem az elejét nem érheti panasz.
Oldalról se árul el túl sokat magáról az autó. Van egy szolid spoiler továbbá a C oszlopon található egy Turbo felirat. A felni igazi 80-as évek turbó korszaka. Úgy lett kialakítva mintha egy turbina kerék lenne ez is utal arra, hogy ez nem egy hétköznapi 21-es.
A feneke az egyik kedvenc részem. Sötétített lámpák 2 kipufogó ami akkoriban azt súgta "ez barátom valami más" és ha ez nem lenne elég még azt is tudatják velünk felirattal, hogy ez egy 2L Turbo ABS, vagyis blokkolásgátlóval ellátott modell ami akkoriban nagy szó volt, mert csak a 90-es évek elején kezdték el széleskörűen terjeszteni szériafelszereltségben a gyártók.
A beltere kimondottan szép és mondhatni részletgazdag. Kicsit olyan érzésem van mintha jobban odafigyelnének az OttO-nál a francia modellekre.
És befejezés képpen jöjjön egy kis apróság amit szintén csak francia modelleknél vettem észre ez pedig a pályamatrica. Ugyan nem nagy dolog de mégis sokat dob az összképen.
Összegzés:
Ritka és szép modell, viszont nem sűrű darab ezért beszerzése nem egy egyszerű feladat ha számít az ár. Aki gerjed a Francia csodákra annak mindenképp egy nélkülözhetetlen darab, csak ajánlani tudom!
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése