2015. június 29., hétfő

Bemutató: GT Spirit E92 ///M3 ///M Performance

Egy újabb GT Spirit jött a házhoz. Mivel már tőlük megvan a DTM Champion Edition M3 ezért a matt fekete mellé kellett valami világosabb is. Így vettem a bátorságot és berendeltem. A minősége szokásos GT Spirit azaz műgyantákból a kicsit prémiumabb. Szebb valamivel az OttO-nál de ez árba is észrevehető. Sajnos a kyosho E92-esekről lemaradtam de örülök, hogy ráfeküdt a GT Spirit. Nos ez egy nem szokványos M3, ez egy M Performance. Mit is jelent ez és mi az M Performance? Ez igazából egy széria M3 csak lehet hozzá rendelni ilyen optikai csomagot illetve egyedi kipufógórendszert. Az M Performance gyakorlatilag olyan mint az M Packet csak itt még lehet plusz extrával fokozni autónk külsejét illetve teljesítményét. A modellekhez kínál optikai tuning alkatrészeket, beltér dekorációt illetve fék futómű és teljesítmény növelő készletet. Szóval  mondhatni a BMW a jóból felkínálja opcióként, hogy mégjobbat hozhassunk ki, zseniális. Nos maga a modell minősége tökéletes. Nem tudok belekötni mert úgy jó ahogy van, de vizslassuk meg a képek alapján is.
Alapvetően sokba nem különbözik egy szimatól, csak néhány apróság. Fekete vese, karbon koptató, karbon tükrök illetve a powerdome melletti rész enyhén fekete. Szép a kontraszt a fekete és fehér színek miatt.
Carbon hátsó szárny illetve fekete végű M Performance kipufógórendszer. Itt sok különbség nem fedezhető fel a sima gyári között.
///M-es csík fut az oldalán sítusba a kedvenc felni van alatta. Vamaiért nagyon szeretem ezeket az Y küllősöket.
Gyakorlatilag mindenhol megtalálható a karbon., nyílván súlycsökentés céljából ideálisabb és egyben esztétikus is de a hátránya, hogy méregdrága és nem lehet javítani.
A Tető is karbon éppen úgy mint a gyárinak. Ezt a GT Spirit egyszerűen kivitelezte. Simán ráhúzott egy vízmatricát és kész. Nem sok jó tulajdonságot tudok mindani a Paragonra, de az ///M4-nél ezt egy karbon hatású műanyaggal oldották meg ami nekem jobban tetszik mert tényleg egy könnyebb anyag van a kocsi tetején és nem egy fólia. Igaz ez nézőpont kérdése de nekem jobban tetszik.
Hátul is hasonló a helyzet itt egy karbonspoilert találunk. Hálás vagyok a GT Spiritnek, hogy legyártotta ezt a modell mert igaz nem nyitható de mégis nagyon szép esztétikus modell.
Összegzés:
Megszokott GT Spirit minőség így csalódni nem fogunk. Ez a modell annak tökéletes aki lemaradt volna a kyoshoról mint én. Sajnos a Kyosho eszeveszett árakon megy így a GT Spirit jó kompromisszum. Igaz most piacra dobták az M3 GTS-t de kérdés, hogy a nyithatóság megér-e plusz 10ezer forintot. Ez mindenkinek a szíve joga eldönteni, de egy tény egyik gyártónál se fog minket érni csalódás.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése