Magáról az autóról pár mondat.
A Volvo sajnos elindult egy úton ami dizájn szempontjából annyira nem is rossz mert már nem mondható annyira konzervatívnak mint régen, viszont a motorokat tekintve a legnagyobb érvágás, hogy az 5henger turbó mint fogalom már megszünt náluk, pedig több mint 20éve szerves részét képezték a motorpalettának. Helyére 4 hengeres turbómotorok jöttek 1.5 litertől 2literig így a T5 és a T6 is 4hengeres.
Jelen modellünk a T5 egy 2literes turbómotor 245 lóerővel és 380Nm nyomatékkal mindezt egy 8fokozatú autómataváltóval párosították így gyorsulása 6,3 másodperc végsebessége pedig 230km/h.
Visszatérve a modellre most megvizslatjuk valójában milyen a kínai modellgyártás.
Az eleje elég szépen kidolgozott. Kidolgozottsága tekintetében valahol az Autoart és a Kyosho közé tudom pozicionálni. Kimondottan szépek rajta a krómozott alkatészek. a lámpák is teljesen rendben vannak. Talán annyiba tudnék belekötni, hogy a motorháztető egyik oldalon hangyányit eláll.
Oldalról teljesen rendben van az illesztés, nagyon szépek a felink. jól mutat s sötétités is, viszont talán egy picit magas, de nem zavaróan kategória.
A háta is kimondottan szép. A lámpa nagyon jól illeszkedik nem áll el pedig féltem tőle. A márka jelzés és a típusfelirat is kimondotzan esztétikus. Nem áll el nem akar feljönni és kínai modell létére hála istennek nincs rajta házikó, házikó, hóember felirat.
Napfénytető... na bumm ilyet renegeteg modell tud.
A sötétítő is elhúzható... ilyet a Kyosho E91 is tud.
Jaaa, hogy nyitható bukóra. Nem mindegyik kínai modell tudja, viszont viszonylag sokban működik ez a funkció
A beltér nagyon hangulatos. kimondottan jól áll neki a barna bőr. A krómozott alkatrészek minősége hihetetlenül jól visszaadja az igazit így a beltér minősége teljesen rendben van. A kárpitozás minősége is kimondottan igényes.
Egy kis érdekesség képpen érdemes megfigyelni az ülést ugyanis....
Mint az igazin előre-hátra állítható. Ez számos kínai modellre jellemző apróság, de mégis nagyon jópofa megoldás és kimondottan örülök az ilyen apró dolgoknak.
Hátul is ez a minőségi munka fogad minket. A képminőségért viszont elnézést.
A motortér nem egy nagy kunszt az motorháztetőzsanérok is Kyosho-san vastagok.
A visszapillantó is behajtható ez is kínai "Paudi" jellemző.
Összegzés:
Nagyon jó minőségű modell ami ellentmond a kínai gagyi minőségnek. Nagyon ráéreztek keleten a modellgyártásra és megmutatják, hogy nem csak gyártani tudnak megrendelésre más cégektől hanem egy tényleges kínai cég is tud minőséget alkotni ráadásul viszonylag kedvező áron.
Pozitívum:
+Versenyképes ár
+Minősége teljesen helytáll a prémium gyártók között.
+A tömegtermékeket célozzák meg
+Rengeteg funkcionális alkatrész és maradéktalanul nyitható illetve kárpitozott.
Negatívum:
-Viszonylag nehezebben szerezhető be.
-Előfordulhat itt-ott apróbb esztétikai vagy fényezési hiba ennél a fehér verziónál.
Mit lehet venni az árából?
Ami kidolgozásban hasonló élményt nyújt az egy komolyabb Norev Mercedes, de kijön belőle egy leértékelt kyosho X6 is vagy akár egy OttO.
Kinek ajánlom?
Aki szereti a Svéd autócsodákat biztosan értékelni fogja illetve aki szereti ha valami nem csak nyitható, de funkcionális alkatrészei is vannak.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése