Szóval összességében ez vezethetett oda, hogy manapság már nem gyártják az R36-ot, de mivel mi szeretjük a különlegességeket és irományaim sem lennének teljesek száraz adatok nélkül így pár sorral tisztelegjünk az R36 előtt.
A motor 3597 köbcentis közvetlen befecskendezéses DOHC 24 szelepes VR6
Teljesítménye 300lóerő és 350Nm nyomaték
Amit a VW féle 4motion összkerék-hajtás visz a talajra
Súlya valamivel 1800kg alatt van Variant kivitelben számszerint 1747kg duplakuplungos DSG váltóval
Ezekkel a paraméterekkel az autó gyorsulása 6 másodperc 0-ról 100-ra
Végsebessége 250km/h korlátozva
Vetélytársai:
BMW 540i E60 306 lóerő
Opel Vectra C OPC 280 lóerő
Mercedes-Benz W211 E500 306 lóerő
Audi A6 C6 3.0 TFSi 290 lóerő
Most pedig jöjjön a modell.
Az autó gyártjója az OttO és tavaly decemberbe a semmiből bukkant fel az előrendelhető modellek között, nagy meglepetés volt a számomra így elhatároztam, beszerzem.
Rögtön ami szembeötlő az R32-esekre jellemző gyönyörű kék szín amit az OttO nagyon jól eltalált. Szerintem az autó másik mutatós része az ezüst hűtőmaszk. Ennek kivitelezésétől féltem a legjobban, de végül nem kellett csalódnom. A lámpák szokásos OttO minőség, részletesen kidolgozott. Szép az embléma és a kis R36 típusjelzés, de ami még emlitésre méltó a lökhárítóba integrált aprócska index.
Oldalról sem lehet rá panasz. Egységes a fényezés és a szemcseméret is kimondottan jó. A felnik nagyon szépek és a kék féknyergek nagyon sokat dobnak az összképen pedig csak egy kis apróság. A díszlécek illetve a tetősín is festve van persze minőségi kivitelezésben így abba sem lehet belekötni.
Egy kis apróság. A hatalmas féknyergen megtaláljuk magát az R logót.
A háta is kimondottan tetszik, bár a kipufogó illesztése lehetett volna valamivel paszentosabb. Ettől eltekintve a háta szerintem teljesen rendben van. A lámpák kidolgozása hozzák azt a minőséget mint elől, egyszóval külsejét tekintve nagyon jó az összhatás.
A beltér sem rossz addig a pontig amíg a kormányra az ülésekre, ajtókárpitokra fókuszálunk. A műszerfal alapvetően nem rossz, de sajnos a full matricázás sokat ront az összképen. Legalább a navigácó kezelőszervei lennének normál gombok vagy a klímapanel kezelőszervei. Eddig ilyen dolgokkal nem volt gond.
Összegzés:
A modell alapvetően küllemre nagyon jó összképet ad. A kipufogó illesztése igazából csak az én finnyásságomnak róható fel, de a műszerfal matriciázása se jön be, kicsit gagyira sikerült szerintem.
Pozitívum:
+Piacon kapható egyedüli B6
+Szép kidolgozás
+Gyönyörű fényezés
+Tartható vételár
Negatívum:
-Kicsit lógósra sikerült kipufogó
-Műszerfal matricázásának kivitelezése gagyi
Mit vehetek az árából?
Nyithatatlan vagy részlegesen nyitható bazári Minichamps-eket, viszonylag jó minőségű Norevet vagy nyithatatlan olcsókategóriás Kyosho-t
Kinek ajánlom?
Elsősorban azoknak akik kedvelik a márkát vagy a típust illetve olyan gyűjtőnek akik akik szeretik a hétköznapi autók csúcskiviteleit.
Ajánlom beszerzését?
Mindenképpen! Hiánymodell a piacon és később mégjobban elfog tűnni így aki fontolgatja beszerzését az ne gondolkozzon mert később jobban fájhat a pénztárcának!
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése