Az autó technikai paramétereiről néhány szó:
1.2 Soros 4 hengeres vízhűtéses Turbo Intercooler-el
110Le súlya 745 kg
Gyorsulás 0-100 7,9s
Végsebessége csak elméleti 175 a gyár szerint nyilván ennél többet is tud.
A motor építésében segédkezett a Mugen tuningcég is.
Nos lássuk magát a modellt:
Tipikus japán kis Kei autó fiatalokra formálva. Szélesítés nagy sportos lökös, powerdome a motorháztetőn. Az autó azt sugallja kicsi vagyok de erős. A hozzá tartozó Motocompo se gyenge az Autoart oda rakta magát szétszedhető illetve összerakható. Amint összepakoltuk mehet is a csomiba.
Íme a kis 1.2-es Turbo erőforrás. Az Autoart ráfeküdt erre a modellre rendesen. Rengeteg helyen figyelmeztező matricák, a megszólalásig megegyezik a motor az igaziéval. Szép munka.
Oldalról lehet látni igazán milyen brutálisan van kiszélesítve az autó. Ezért mondom azt, hogy a Honda Jazz nyomokban City-t is tartalmaz. Tényleg kevés elem stimmel. Nagy Turbo II matrica alatta with Intercooler, hogy tudja mindenki ez bizony nem egy hétköznapi modell.
Hátulról is látszik, hogy sportos de nem annyira feltűnő mint elölről. A Honda Motocomponál feltűnt , hogy a hátsó lámpa erősen hasonlít egyes Honda Dio modellekéhez. Aranyos kis jószág, kicsi praktikus egyszóval remek találmánya a Hondának.
Igazi minőségi Autoart modell. Hátul egy karos funkcionális teleszkóp. A csomagtér szőnyege kivehető, alatta egy mankókereket találunk. Gondolom azért csinálta így az Autoart, hogy teljesen megegyezzen az igaziéval. Sokkal jobb kivenni és úgy berakni a piszkos motort mint utána órákat takarítani. Plusz pont az Autoart-nak, hogy a kivitelezésnél gondolt az ilyen kis apróságokra.
Belső uralkodó színek a szűrke és a kék. Nagyon pofás a kis szőnyeg a lábtérnél ilyet még egy modellemnél se láttam. Ami érdekessége az autónak a sima szériához képest, hogy a fordultszámmérő analóg, míg a kilóméteróra és a töltőnyomásmérő digitális.
Összegzés:
A modell minden egyes kiadott forintot megért. Szép részletgazdag. Nagyon figyelmes volt az Autoart, hogy nem csak szimplán a modellt adta ki, hanem az opcionálisan hozzárendelhető Motocompot is. Mindenkinek csak ajánlani tudom ha nem sajnál érte 40+ ezer Ft-ot. Én például sokaltam érte de a sok várakozás megtérült és féláron hozzájutottam. A Honda szekció folytatódik az Autoart CR-X ballade Sport Si változattal.
Zárásként pedig az autó reklámával búcsúzom
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése