Nos elérkeztünk magához a modellhez. Gyártója a Kyosho de vizslassuk meg jobban.
Külső kidolgozásával semmi gond nincs, jól futnak az élek, szépek a lámpatestek, szinte élethűen krómozott hűtőmaszk.
Feneke is rendben van, mondjuk sajnálom, hogy az embléma együtt van öntve a csomagtérajtóval, ha az egy külön elem lenne sokkal jobb lenne az összhatás. Továbbá lenne az autón krómozott típusfeliratok de sajnos nem tudom, hogyan, de egyszercsak elkezdtek a vitrinbe sorra lehullani róla. Nem tudom milyen ragasztóval rakhatták fel de elég silány. Így maradt az alatta lévő szürke felirat.
Íme a csomagtér, annyit elárulok, hogy természetesen kárpitozott de nem is ezen van a hangsúly, hanem inkább a csomagtérajtó karos megoldása az ami minőségileg rontja az összképet. Manapság egy árkategóriába esik az Autoart-al de mégis gyengébb színvonalat hoz a kyosho.
A beltér elég színvonalas, jó összkép. Szeretem a kyosho apró kis leleményes megoldásait. Itt például a hátsó kartámasz az ami funkcionális, de bizonyos modelleknél például a hátsó üléssor dönthető, vagy a fejtámlák hajthatóak le és fel. Szóval ötletes dolgok ezek.
Ennél a modellnél például nem csak az tetszik, hogy TDI de a felni is számomra sokkal tetszetősebb ezen a típuson mint a W12-esen.
Na elérkeztünk egy olyan ponthoz ami szerintem kritikán aluli. Nem azért mert egy burkolt motortér hanem azért mert egy unodrító megoldást alkalmaz a kyosho. Egy egyszerű lap az egész motortér, konkrétan a hányinger kap el ha belenézek ezekbe a kyosho-kba. De ez még semmi erre jön a vastag karos motorháztető mechanizmus. Nem is pazarlok rá több szót, betűt mert tudom, hogy sokan átérzik a dolgot.
Összegzés:
Kívül kívánatos, belül guztusos, de ha belenézel a motortérbe ott egy világ omlik össze. Olyan szituáció mint egy jó csaj akivel minden stimmel csak magában hordozza a trippert. Megjelenni jó vele de ne nézd meg azt a részét belülről!
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése