2015. augusztus 31., hétfő

Szállító: audi A8 4.2TDI Kyosho

Az igazat megvallva sose voltam nagy Audis. Szerintem egy igazi Audi 5henger és turbo. Ezen kívül még a nagy kedvencem a D2 S8 de a többi nem vált ki belőlem heves érzelmeket. Igazából, hogy ez az A8, hogyan is került hozzám szerintem a mai napig nem tudnám megmagyarázni. Talán egy okot tudok mondani amiért megvettem és az a 3 betű, a TDI. Modellekbe amiből megjelenik dízel verzió azt beszerzem. Szeretem a dízeleket és ez már valami fétis nálam. Ha a kyosho nem adja ki ezt, csak a 6.0 W12-est, akkor szinte biztos lennék abba, hogy nem lenne meg. Szerencsére ez már a módosított, sokkal szebb az eleje mint az elődjének. Az szerintem kifejezetten unalmas és ronda jószág a D2 után egy csalódás volt számomra, de ennél minden rendben. Nos maga a modell egy 4.2TDI kivitel ami elég bitang. 4.2 V8 Biturbodízel 650Nm és 326le ehez társul az összkerék így 5,9 alatt van 100-on és 250 a vége de csak az elektronika miatt.
Nos elérkeztünk magához a modellhez. Gyártója a Kyosho de vizslassuk meg jobban.
Külső kidolgozásával semmi gond nincs, jól futnak az élek, szépek a lámpatestek, szinte élethűen krómozott hűtőmaszk.
Feneke is rendben van, mondjuk sajnálom, hogy az embléma együtt van öntve a csomagtérajtóval, ha az egy külön elem lenne sokkal jobb lenne az összhatás. Továbbá lenne az autón krómozott típusfeliratok de sajnos nem tudom, hogyan, de egyszercsak elkezdtek a vitrinbe sorra lehullani róla. Nem tudom milyen ragasztóval rakhatták fel de elég silány. Így maradt az alatta lévő szürke felirat.
Íme a csomagtér, annyit elárulok, hogy természetesen kárpitozott de nem is ezen van a hangsúly, hanem inkább a csomagtérajtó karos megoldása az ami minőségileg rontja az összképet. Manapság egy árkategóriába esik az Autoart-al de mégis gyengébb színvonalat hoz a kyosho.
A beltér elég színvonalas, jó összkép. Szeretem a kyosho apró kis leleményes megoldásait. Itt például a hátsó kartámasz az ami funkcionális, de bizonyos modelleknél például a hátsó üléssor dönthető, vagy a fejtámlák hajthatóak le és fel. Szóval ötletes dolgok ezek.
Ennél a modellnél például nem csak az tetszik, hogy TDI de a felni is számomra sokkal tetszetősebb ezen a típuson mint a W12-esen.
Na elérkeztünk egy olyan ponthoz ami szerintem kritikán aluli. Nem azért mert egy burkolt motortér hanem azért mert egy unodrító megoldást alkalmaz a kyosho. Egy egyszerű lap az egész motortér, konkrétan a hányinger kap el ha belenézek ezekbe a kyosho-kba. De ez még semmi erre jön a vastag karos motorháztető mechanizmus. Nem is pazarlok rá több szót, betűt mert tudom, hogy sokan átérzik a dolgot.
Összegzés:
Kívül kívánatos, belül guztusos, de ha belenézel a motortérbe ott egy világ omlik össze. Olyan szituáció mint egy jó csaj akivel minden stimmel csak magában hordozza a trippert. Megjelenni jó vele de ne nézd meg azt a részét belülről!








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése