Pár szó az autóról.
A W/S204 a W201 ďédunokája. A W/S203-ast váltotta 2007-ben és egészen 2015-ig gyártották amikor a helyére lépett az utód 205-ös széria.
A motorpaletta benzines fronton 1.6 literől a 6.2 literes AMG-ig terjed, dízel téren pedig 2.2 litertől 3literig.
Jelen modellünk egy 2.2-es 4hengeres 220CDI.
Műszaki paraméterekben ez a következőket jelenti.
Ez még a modelfrissités előtti verzió ami 2148 köbcentis turbódízel 170 lóerővel és mondhatni a kategóriájában a legnyomatékosabb 400Nm.
Ez a modellünknél autómata váltóval és kombi karosszériával 220km/h végsebességére képes, gyorsulása pedig autómatával 8,8 másodperc állóhelyzetből 100km/h-ra.
A rövid kis szösszenet után visszatérve a modellre sajnos ez is az Autoart egy nem elkapkodott szériája. Egyedül ami kincset ér az a C63 AMG. Innen látszik mennyit számít a 3 betű.
Az eleje kimondotta esztétikusan kidolgozott. Hozza azt a prémium minöséget az ára ellenére mint az új Autoartok. Nagyon szép a hűtőmaszk. A lámpák Autoart minőségre jellemzőek. Maga a lökháritó rendes műanyag, ami mint az igazinál egybe jön le a hűtőmaszkkal.
Oldalról is töretlen a helyzet. Nagyon tetszik a felni, a tükörbe integrált index. Magán az autón a leheletvékony díszlécek nem feltünőek evvel a színnel viszont közelebbről megnézve egész jó minőségben kivitelezett. így jó pár év elteltével se kezdett el leperegni.
A háta is teljesen rendben van. Autoartra jellemzően az embléma fotómaratott amit itt most nem nagyon látszik mert eléggé beleolvad az autó színébe. Itt megfigyelhetjük az egy oval kipufogót amit említettem, ez CDI verzió.
Közelebbről is nagyon jól mutat a felni. Szép részletes maga a felnikupak is, szerintem az is fotómaratott , továbbá láthatjuk a tampon-nyomott felszereltségre utaló feliratot ami jelen esetben Elegance ami nem egy alap modell már.
A beltér elég részletes és szépen kidolgozott. A gombok kezelőfelülete tampon-nyomással vannak feste szinte mindenhol. Az ajtókárpiton megtaláljuk az elektromos ülésállító gombokat továbbá a mamória gombjait. A másik ami egy Autoart-nál alapvető az a kárpitozás ami itt is megtalálható a gyártóra jellemző minőségi kivitelezésben. Aprócska részlet még a müszöbbelépőn a Merceses-Benz feliratú díszléc és a hátsó ajtónál is találunk díszlécet a küszöbön. A csomagtér szintén kárpitozott.
Záróképként pedig íme a motortér. Alapvetően ezekben az új autókben nincs nagy érdekesség esztétikailag, viszont az Autoart itt is kitett magért és próbálta úgy visszaadni hellyelközel a dolgokat amennyire lehet.
Összegzés:
Egy újabb Autoart modell ami nem tudott nagy karriert befutni pedig kidolgozása indolkolná. Valószinű a titok abban rejlik, hogy még maga az autó viszonylag friss ezért megszokott látvány így a gyűjtők fantáziáját nem mozgatja még meg.
Pozitívum:
+Autoart-tól megszokott minőséget hozza minden részletben
+A mai napig elég kedvező vételi szempontból
+Számos szín,motor illetve felszereltségvariáció továbbá karosszéraa változatok közül lehet választani.
+Még mindig megálja a helyét habár lassan közelebb van 10. évéhez.
Negatívum:
+Sokat gondolkoztam milyen negatívumot tudnék felhozni az egyik, hogy ha elakarjuk adni nagyon nehezen szabadulunk tőle, továbbá árban méltatlanul alacsony az AMG kivitelhez képest
Mit tudunk venni az árából?
Ilyen árban ilyen minőséget nem nagyon kapsz, egy Welly GTA is drágább tud lenni.
Kinek ajánlom?
Aki a Mercedes modellek gyűjtését műveli annak egy nagyon jó zsákmány még most, ha még nincs meg. Később nagyobb az esély rá, hogy sokan keresni fogják.
Gyönyörű
VálaszTörlés