Először is térjünk ki magára az autóra és egyéb fontos információkra. Az M4 jelenleg az F82 kódnév alatt fut, ez azért is érdekes mert még az előző M3-asok a velük megegyező sima mezei BMW-k kódnevén futott (pl.: E90,E92,E93). A mostani 4-es jelenleg az F32 kódnevet kapta így érdekes, hogy az M4 F82 lett. Az előd E9X M3 szériákhoz képest lényegesen másabb. A V8-ról visszatértek a Sor6-hoz és az elvesztett két hengert kettő darab turbófeltöltővel helyetesítették. Teljesítménybe csupán 10le a különbség viszont az eddigi 400Nm nyomaték 550Nm-re nőtt. Súlya 80kilógrammal könyebb lett. Érdekessége ennek a motornak, hogy a BMW a 35i fejlesztésénél nem egy akkori 30i-t kezdett el fejleszteni, hanem az E39-ből és az E46-ból ismert 231lovas 30i-t vették alapul. Ebből fejlesztették ki a kezdetben dupla turbós 35i-ket majd később 1 Twin Scroll Turbóval megoldották. Nos a fejlesztés odáig jutott, hogy az M3/M4 is ezt a motort használja. Egy kis videót csatolnék amiben Bazsó Gábor Karotta teszteli.Totalcar BMW M4 Teszt
Lássuk a modellt. Paragon minőség. Akinek volt tudja, hogy nem egy nagy szám. Több sebből vérzik de sajnos ez van, jelenleg nincs más M4 a piacon. Annyit tudunk, hogy az M3 megjelenik a GT Spirit jóvoltából, a nem túl nagy árkülönbség miatt szerintem megéri várni.
A külsőt tekintve nincsenek nagy gondok elölről igazából mindenhol jól futnak az illesztések, a lámpatest se rossz, innen nézve nincsenek nagy gondok.
A motortérrel sincs gond szerintem, jól néz ki, esztétikus talán ha nagyon kötözködni akarnék a motorháztető zsanérjaiba tudnék egyenlőre belekötni, de csak azért mert ma már írtam egy bejegyzést Autoart-ról.
Hátulról mit is mondjak. Nem rossz abszolút de akkor sincs meg az a szikra, lehet a szín teszi vagy csak a tudat ami akkor ér minket, amikor kinyitjuk az ajtót és benézünk az utastérbe.
Hát igen a másik probléma, alulméretezett felni ballonos gumikkal, agyon tudja csapni az összképet. Nem lenne ezzel a modellel nagy gond ha megfelelő méretű lenne alatta a felni és a többi dolgok is kicsivel szebbek lennének.
Belenézek és nem értem a dolgot. A bátorságot, hogy hogyan lehet egy ilyen gyártó a BMW hivatalos modell ellátója. Lehet jobb is, hogy fekete a beltér mert borzalmas. Nézzétek meg azt az óracsoportot a welly se egyszerű de ez apám valami okádék. Továbbá szerencse, hogy nem látszik de a navigáció matricája is teljesen elvan csúszva, sokkal lejjebb került mint kéne. Az A oszlopon futó burkolat egyszerűen egy vicc és az ülések kidolgozása... Nem is idegesítem magam. Erre mondom azt hiába nyitható egy modell ha egyszerűen nem olyan mint amilyennek lennie kéne.
Hátul se jobb a helyzet. A burkolatok alatt kikandikál fényezett kaszni, de ez még szerencsés valamelyikből kihagyták a C oszlop boritását.
Utoljára a tetőt tudom megemlíteni ez viszont tetszik, ez egy különálló műanyag elem.
Összegzés:
Kívülről nincsenek ordító hibák, nem rossz de az, hogy a felni alulméretezett és a beltér se stimmel az elvárásoknak az a nagyobb gond. Egy Autoart bemutató után lehet túl magasra teszem a mércét, de egy tény hiába nem nyílik a GT Spirit sokkal szebb. Érződik a Paragonon, hogy nem tudott még kilépni teljesen a Jadi árnyékából és még mindig az E60 szintjén vannak, ami nem gond csak azóta már eltelt 12 év és a mai elvárásoknak egy kicsit gyenge ez a modell az árpolitikájuk tükrében. Ha ez a modell olyan 15ezer forintnak megfelelő összeg lenne, nem lenne semmi gond, befognám a számat és örülnék, hogy megvan. Kinek tudom ajánlani? Igazából azoknak tökéletes akiknek már egy GT Spirit árba átlép egy lélektani határt viszont ez még belefér és nem nyitogatja csak a vitrinben gyönyörködik benne az ember. Mindenesetre a GT Spirit hiába Resin és nem nyitható, minőségre sokkal szebb.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése