Akkor térjünk ki magára a modellre. Kyosho 2003-körüli modellje lehet és megkell hagyni lényegesen szebb mint a facelift előtti változat.
Nos íme a modell. Lényegesen eltér a facelift előtti verziótól. Szebb a lámpatest(megkapta az angel eyes fényszórókat), teljesen más a ködlámpa és a motorháztető is más a vesék miatt, mert ha jól emlékszem a faceliftesnek nagyobbak a veséi. Sajnos a fekete nem adja úgy vissza a részleteket de tényleg sokkal szebb az elődjénél.
Hátul igazából lényegi viláltoztatás nem történt a modellen úgy ahogy az igazin sem, egyedül a lámpatesteket frissítették fel és a sárga index helyett fehéret kapott.
Nos a beltér nem rossz viszont itt a facelift nem ment úgy végbe mint kívül. Az egyik hiba, hogy evvel a fajta multikormánnyal már nem árulták az akkori X5-ösöket illetve ezekbe már a 16:9-és navigáció volt. Továbbá még egy hiba és ez csak erre az X5-re jellemző, az a váltószoknya illetve az a konzol. A pedálon látszik kézis akar lenni az autó de maga a váltó mellett tampon nyomással ott volt a PRND illetve a tiptronic +- jelölése. Na ez az amit eltávolítottam utólag, de a másik probléma ha megfordítjuk az autót látszik, hogy maga a váltómű autómata. Sajnos ugyan így van megoldva az E46 compactnál. A beltér kézis viszont maga a váltó autómata alatta. Az enyémnek mostmár mondjuk nem mert megkapta az E46 M3 komplett hajtásláncát aminél kézis. Illetve át lett rakva egy 6-os váltógomb.
Hátul semmi gond vele csak egyszerűen a legkisebb por is beleszál mivel hátul úgy oldották meg valamilyen okból kifolyólag, hogy lehúzva legyenek az ablakok.
Valakinek tetszik ez a megoldás valakinek nem. Nekem például nem de ez van így adták ki. Továbbá itt látszik, hogy a felni teljesen más ugyanúgy mint az igazinak. A régin kisebb volt a felni és ballonosabb gumikkal látták el a modellt, szerintem ez sokkal esztétikusabb.
És íme az újabb fajta M57TUD30 erőforrás. 218le 500Nm. Nekem E60-ba volt készi 6-os váltóval, hihetetlen élményautó volt. X5-be is volt szerencsém vezetni autómatával és ahhoz képest, hogy valamivel 2 tonna fölött van a kaszni egész szépen viszi. Aminek örülök, hogy itt még nem a mostani kyosho-kra jellemző műanyag lappal tudták le a motorteret, hanem tényleg benne van a tömb és figyeltek a motorburkolatra ugyanis a facelift előtti 184lovasé nem sokba de eltér.
Összegzés:
Szép kyosho modell, igaz vannak fogyatékosságai de a részletek elfeledtetik az emberrel. Sajnos ma már szinte beszerezhetetlen, ebayen is néhanapján fordul meg belőle egy. Aki konkrétan motor alapján keresi annak vagy nagyon bele kell nyúlni a zsebébe, hogy megszerezze vagy egyszerűen beéri a régebbivel, mert ott nagyobb az esély, hogy az ember talál 3.0d-t. Nos szerintem ennyi elég is a modellről.
Nagy a forróság így aki tud vegyen ki szabadságot pakoljon be és irány a Balaton :)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése