A C7 a 3. generációs RS6. Az előző V10 Bi-Turbo után egy új fejlesztésű 4lieres V8 Bi-Turbo motort kapott az autó. Az előző generáció után 580-ról 560lóerőre csökkent az autó teljesítménye. Gyorsulása viszont így is 3,9 másodperc 0-ról 100-ra végsebessége pedig 250 km/h-re lett korlátozva.
Vissza térve a modellre. Az RS6-osokat eddig csak az OttO volt tökös kiadni így meglepő volt a Minichamps húzása.
Első blikkre amikor, a kezemben volt a modell kiakadtam a rácsozás miatt, viszont a netes képek tanulmányozása után megállapítottam, hogy ez ilyen az igazin is. A másik ami nagyon zavaró (és ezt csak ez a szín adja ki), hogy az elejénél az élek nem futnak normálisan, nem úgy találkoznak ahogyan kéne. A lámpabúra kis plexije nem tudom mivel van felfogatva, de a hűtőmaszk felé eső részét nem fogja semmi, így szerintem egy óvatlan motorháztető lecsukással simán letörhetjük, így erre érdemes odafigyelni.
Oldalról ennyire nem vészes a helyzet. mivel csak az első ajtó nyitható sok modellnél ilyen esetben látszik valami kis rés vagy illesztési hézag, de itt nem. Teljesen úgy fut mint a hátsóajtónál. A felni annyira nem rossz bár nekem a mögötte lévő féktárcsa elég bazári mert kályha-ezüst.
A fara egész kellemes itt nem találok igazán kivetnivalót. Egyedül talán ami nem tetszik, hogy az RS6 embléma nem fotómaratott. Sokat dobna rajta. A másik, hogy hiába nyithatatlan egy OttO viszont a lámpák kidolgozottságáb sokkal erősebb.
Nos a beltér. Alapvetően a világos belső jól megy a piros színhez, de a fekete és a világos beltérkombináció kontrasztja számos fogyatékosságot felnagyít amit például a matt változat a sötét belsővel például már elég jól leplez. Az első észrevétel, hogy nincs kárpitozás ami egy nyitható viszonylag prémimnak titulált gyártónál ráadásul eredeti áron ez 30ezer forint felett egyszerűen pofátlanság és másrészt gusztustalan, hogy ezt megengedik maguknak. Ha eltekintünk a kárpitozástól még akkor is lehet találni ezt-azt ami megrezegteti az undorküszöböm lécét. Ez pedig az első ülés. magával a formával gond nincs, csak valahogy hiányolom az állítószerkezetet, jelen esetben a gombokat. Továbbá a másik, hogy nyitott ajtónál olyan érzésem van mintha beljebb lenne az ülés mint kéne, valamiért olyan érzetem van mintha ezt az autót a minichamps nyithatatlanra akarta volna tervezni aztán átgondolták részlegesen nyithatóra.
A motortér alapvetően az igazinál sem egy esztétikaiélmény, de itt is egy erős átlag, a kiegyenlítőtartály az valami vicc ilyet a Welly is tud.
Összegzés:
Ezt a modellt amiatt vettem meg mert a C5-től így teljes az RS6 sorom. Viszont ha tehetném nem ebben a színben választanám mégegyszer. A mattnak sokkal jobb a kiállása és a sötét belsővel nem nagyítja fel azokat az apróságokat ami a pirosnál ordít. A minichamps a VW Sharan óta úgy érzem elindult a lejtőn. Árpolitikája enyhén szólva is pofátla, ha nem gondolják át sűrgőseg a minőséget és az árakat hamar elfordulnak a vásárlói.
Pozitívum:
+jelenleg ez az egyetlen C7 RS6 a piacon
+van lehetőségünk színek közül választani
+újragondolt ára miatt kevésbé fájóak a hanyagságok főleg a matt verzió esetében
+részlegesen, de nyitható
Negatívum:
-a piros jól áll neki bár ennél elkell felejtni csak a mattot ajánlom
-eredeti 30ezer feletti ára enyhén szólva is pofátlan
-a beltérben az apró dolgok hiánya illetve kidolgozatlansága
- ha már nyitható dukálna a kárpitozás
Mit tudok venni jelenlegi árából vagyis 25ezer Ft-ból?
Számos Norev közül lehet választani az árból, a nyithatatlan verziókat és pár olcsóbb darabot leszámítva teljesen kárpitozottak.
Tudsz válogatni ennyiért elég sok féle OttO közül ami nyithatatlan és műgyanta ellenben kölső és belső kidolgozottsága erőssé teszi a mostani mezőnyben
Kinek ajánlom?,
Audi fanatikusoknak szerintem egy kötelező darab és ha lehet akkor csak a matt verziót javaslom megvásárlásra, pedig nem vagyok híve a sötétebb színeknek.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése