Visszatérve az eredeti Német B2-re, gyártását 1981-ben kezdték el és egészen 1988-ig gyártották, amikor az utód B3 közismertebb nevén "malacpassat" leváltotta.
A motorpaletta 1.3 literes benzinestől 2.2 literes 5hengeresig terjedt, dízelfronton pedig két féle 1.6 illetve egy 1.8 tette ki a motorpalettát.
A B2-ből szériában a legerősebb a jelen írásom alanya a GT Syncro. Ez a hajtáslánc konkrétan az Audiból származó 5hengeres 10 szelepes amihez párosították az Audi féle Quattro hajtásláncot. Akinek ez nem lett volna elég a Zender kinálta az Audi féle 2.1-es 10szelepes turbóval 210lóerővel.
A GT Syncro 2 féle motorral létezett. Egyik a 2literes 115lóerős a másik pedig a 2.2-es 120lóerős.
Gyorsulása valamivel 10 másodperc felett volt végsebessége pedig megközelítette a 200km/h-t.
Konurens modellek:
-Ford Granada
-Opel Rekord
-BMW 5 E28
-Mercedes-Benz W123
-Volvo 240
Most pedig elérkeztünk a modellhez. A gyártója a BoS vagyis a drágán árult ModelCarWorld-nek szánt OttO ami semmivel nem tud többet egy mezei OttO-tól. Viszont most szemügyre vesszük vajon jobb lett-e a minőség az utolsó BoS Audi V8 beszámolóm óta.
Az autó eleje teljesen rendben van, hozza a mai OttO minőséget. Szépek a fényszórók és az indexbúrák, egészen élethű a hűtőmaszk és az embléma is kifejezetten jó.
Oldalról sem tudok belekötni. Nagyon jók lettek a GT felnik. A fényezés minősége kimondottan jó, nincs rajta megfolyás, szép egyenletes. A kerékjárati-íveknél a szélesítések továbbá a küszöb valamint a díszléc eltér az autó szinétől mert natúr, feketeműanyag. Ennek a felületnek valamivel mattabbnak kell lennie és ez olyannnyira jól sikerült, hogy azt hinné az ember, ezek tényleg különálló műanyag alkatrészek.
A háta kimondottan esztétikus. Egyrészről mert a hátsólámpák iszonyatosan jók lettek, a másik pedig az emblémák feliratok. Annyira jól kivitelezettek, hogy megszólalásig egyezik az igaziéval küllemre. Ott van még az aprócska csomagtérzár vagy a hátsó-szélvédő kis spriccnije ami egy semmi kis alkatrész, de mégis jó összhatást kelt. A kipufogó teljesen jó lett nem aránytalanul nagy, akár az igazié és ne feledkezzünk meg a Syncro feliratos hátsóablak fűtésszáljáról sem ami sajnos a képen kevésbé látszódik a képen.
A beltér kifejezetten jóra sikerült. Nagyon tetszik a világos belső, az ülések mintázata valamint az ajtókárpit. Igaz a festett ablakemelőből mondjuk jutott fekete a kárpitra is egy kevés de annyira nem vészes, nyilván a 100. modell után mert lankad az életkedv.
Összegzés:
Ez a Passat kigejezetten jó lett OttO-s mércével. Most szerencsére egy napig akicós volt így jóval olcsóbbra jött ki amit viszont nagyon megért, de a 35-40ezer forintos ár indokolatlanul sok egy átcsomagolt OttO-ért
Pozitívum:
+Kidolgozása kifejezetten jó lett
+Egyedüli B2 a piacon ráadásul GT Syncro
+Akciósan megérte az árát
Negatívum:
-Ugyanaz a gagyi OttO csomagolás csak más papírboritással ami teljes áron pofátlan
-Normál ára GT Spirit feletti viszont minőségre gyengébb.
Mit vehetsz az árából?
Teli ára vicc nélkül kereskedőtől függően 33-40ezer forint. Ebből bizony kijön sok féle GT Spirit, de Autoart-okból is lehet mazsolázni bőven.
Kinek ajánlom?
Aki szereti a 80-as évek szögletes formavilágát az megtalálja benne a számitásait. Egyedül azt kell eldönteni megéri azt a többletet kifizetni.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése